שירותי ניהול כוללים בתוכם היבטים רבים , וקיימות שיטות ניהול שונות ,
שיטת הניהול שלנו מאופיינת בעיקרה על תשלום עמלה קבועה ולא משתנה שבתמורתה
מתקבלים כל שירותי הניהול שמפורטים בהמשך .
אחד ההבדלים המשמעותיים בשיטת הניהול שלנו הוא שהכסף שלכם נשאר אצלכם ,
חברת הניהול בשיטה זו מקבלת אך ורק את עמלת הניהול
ושאר ההוצאות משולמות ישירות מחשבון הבנק של הוועד לספקים ,
לאותו חשבון גם משלמים הדיירים את דמי הוועד .
באותו חשבון וועד מנוהלות כל התנועות הכספיות של הבניין ,
וחברת הניהול באמצעות הרשאת צפיה בלבד, מבצעת בקרה על התקציב והתאמות תשלומי דיירים.
בשיטה זו כל תשלום לספק או חברת שירות שהוזל על ידי חברת הניהול , משאיר את החסכון בקופת הוועד .
במקרים מסוימים אנו רואים כבר בשלב תכנון התקציב,
איך חלק ניכר מדמי הניהול “מוחזר” בצורת חסכון בהוצאה משמעותית כמו חברת מעליות או חברת ניקיון .
שירותי הניהול
במקרה של התקשרות לניהול ואחזקה של בית משותף , ניתנים השירותים הבאים :
- קבלת כל פניות הדיירים בנושאים הקשורים בבית המשותף .
- טיפול בתקלות מול חברות השירות .
- טיפול בתקלות מול בעלי מקצוע וליווי עד לתיקון התקלה .
- ניהול תקציב הבניין ובחינתו אחת לשנה , פרסום דוחות תקופתיים .
- טיפול וליווי משפטי בסרבני תשלום ובאכיפת חוקי הבית המשותף
- אפליקציית דייר שמאפשרת תשלום דמי וועד , ופתיחת קריאות שירות .
- שירותי גביה והנהלת חשבונות
- שירותי אחזקה